I can't sleep

trött, tröttare, Laura.
är galet trött men kan inte sova! John blund är svårflirtad på dagen.
Va klar med ledsagningen vid 10 så jag va hemma halv elva,
sen dess har jag försökt sova! Går inge vidare måste jag säga så nu har jag gett upp.
ska snart laga mat och 15.40 måste jag till bussen och åka till jobbet igen.

En glad nyhet har jag. Fick VG på min finska inlämningsuppgift 2.
Uttalet är bättre än de skriftliga vilket förvånar mig. Tycker att min finska låter fruktansvärd.

Hur som helst, mycket plugg och mycket jobb.
Imorgon ska jag klämma in en fika med frida innan skolan.
Va jätte längesen vi sågs nu!

Ja just de Mamma, jag kommer att jobba julhelgen, vet inte vilka tider
men jag kommer in hem iaf.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0