musik kopplad till minnen...

ligger och lyssnar på musik, många låtar kopplar man till minnen.
konstigt att man kan komma ihåg just när och vart man hörde låtarna


Jason Mraz - I'm yours
skriker norge 2008/2009. Hör jag den tänker jag direkt på min tid i Rauland.
Usch vad åren går fort. På bilden nedanför är jag 19år ska fylla 20!



Amy Macdonald - This is the life
One republic - Apologize
Påminner om grums...


Black eyed peas - I gotta feeling
Jay-z, rihanna, kanye west - run this town
Akon - sexy bitch
Några låtar som påminner om barcelona. (Andra gången jag var där)



Pitbull - Give me everything
festerna på muskö.

Finns hur många som helst som man kan rabbla upp...
vissa låtar för med sig bra minnen andra lite mindre bra.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0