ska upp före tuppen

Klockan ringer 06.10 fy fan! Längesen jag klev upp så tidigt!
Skulle egentligen bara jobba kväll imorgon men fattades personal på jobbet,
ledsagning till sofia hemmet står på schemat, färdtjänsten kommer klockan 7.30 !
så tidigt brukar jag juuuu inte börja när jag jobbar dag.
Hur länge vi får sitta på sjukhuset vet jag faktiskt inte, inte allt för länge hoppas jag, för efter det är det tänkt att jag ska hinna hem och sova lite och sen åka tillbaka så jag är på jobbet 16.15

Hur som helst, kommer vara trött men det blir ju fler timmar och mera pengar :)

har inte hunnit fixa någon matlåda heller så jag hoppas vi är klara innan lunchdax.

Nu måste jag verkligen försöka sova!

Natti natti.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0