Snart över.

Snart  har jag varit i Norge - Rauland i fyra månader.
Jag avslutar min norgevistelse på söndag.

Det ska bli jääävligt skönt att komma hem, men det är vissa saker man kommer sakna.
Det är inte lätt att bo 5pers i en stuga, men vi har haft jävligt kul också !

Solveig och hanne, mina norska jenter ! kommer sakna er också :) får hålla kontakten!

Packat det mesta redan. ska bara få tummen ur att städa ur bilen, den är iof inte speciellt stökig men lika bra att få det gjort.

Lagt in massa bilder på datorn nu som vi tagit under de här fyra månaderna, kul att ha kvar som minne :)

men som sagt, ska bli skönt att komma hem. Fast jag inte har någon lägenhet eller jobb.
Får bo i gästrummet hos morsan och fortsätta söka jobb.

Komma tillbaka till vardagen och få ett normalt liv igen.
Kunna umgås med vänner, börja träna igen och äta en vesuvio på 97an ! !!

Sammanfattning av min norgevistelse:
Hyrt nästan alla filmer som finns på esso
Sett alla filmer vi hade med oss hit, vilket är ett 100tal.
Partat - till och från iaf. de gångerna det har festats så har de varit räjalt. (fyllde två bilar med bara pantburkar)
Surfat på internet (när de har velat funka)
Åkt lite bräda - på tok förlite.. . . kommit ut ca 5ggr. Max!
Jobbat och slitit arslet av mig för en chef som aldrig blir nöjd!
Bossat över 16åringar som inte förstår att man ska jobba när man har ett jobb. . men det börjar gå bättre nu.
Tränat, badat och solat solarium.
Snöbollskrig, pulkarace och åkt "rumpräser" ner för svarta backen :D

Det är de som har hänt.

image1
Snö som har rasat ner från vårat tak... va bara att börja skotta för att kunna komma in.

image2
Snö-brottning eller nått :P micke ligger under all snö iaf.

image3

Gustav och Audhild med varsin rumräser. Livsfarliga att åka på men jävlar va kul!

image4

Jag och audhild vilar oss... är på väg upp för svarta backen, och det är väldigt brant och jobbigt
 att gå efter ett par öl. Ska åka rumpräser ner.

image5

Linda och Rikard. När de lyckats ta sig upp till toppen av den svarta backen

image6

Party i huset

image7

Hannes 19års dag. Vi ordna en överaskningsfest. . . lurade henne att vi skulle "vårstäda" på jobbet
och när honk om dit runt  19tiden va alkoholen och pizzorna framme :)

image8

Födelsedagsbarnet med sina presenter - mössan, googles, och prinsesstiara :)

image9

Födelsedagspresenten ifrån mig. . . hanne använde sin fantasie och lyckades skapa
dinosaurie porr

image10

Gänget

image11

Gustav har fått smeknamnet kungen. . . här testar han hur det är att vara prinsessa för en kväll.

image12

är det fest eller?

image13

crazy people. men dom hade nog kul iaf :) trappan ner ifrån kontoret.

image14

image15



Ego
image16




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0