God morgon gott folk. . .

Vaknade för en liten stund sen och konstatera att jag är dunderförkyld!
Mindre härligt när den ena "sjukdomen" försvinner kommer den andra.

Har redan hunnit packa lite. . . Är väldigt skeptisk till att allt jag vill ha med verkligen får plats!
hm. .  får se över min packning och kolla om det är något jag kan lägga ner i handbagaget.

Förövrigt händer det inte så mycket, det är kanonfint väder ute så det blir nog en långpromenad med vovven.
Ska även ringa Bella lite senare.

Jag känner mig handikappad! Min bil är på verkstaden och jag tar mig ingenstans!
Ja jag vet att det går bussar, men just nu är jag fattig som en kyrkråtta innan lönen trillar in och nej jag äger inget busskort eftersom jag alltid åker bil ;D

Löser sig på nått sätt. . .

Ha en bra dag !


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0