God morgon

Vaknade nyss. . . Av ett fruktansvärt oväsen!
Konstaterade snabbt att det va mina föräldrar som håller på att kapa plåttaket
(dom renoverar huset och jag bor tillfälligt i mitt flickrum) Inget trevligt uppvaknande, men som tur va somnade jag tidigt igår så jag är rätt pigg och alert iaf !

Idag ska jag bara pyssla om mig själv och fixa det sista med packningen,
om några timmar ska jag kolla på sex and the city filmen :) Som jag har längtat efter att jag såg den på bio!




Jag förstår inte varför jag har resfeber nu ! Det känns som att jag åker på torsdag - men jag åker ju till stockholm på torsdag så ska jag vara där en vecka först ! Men det är som vanligt - jag stressar upp mig i förväg och sen när jag väl ska åka är jag lugn. . . Men det är väl sånt som hör till antar jag .

Nu längtar jag verkligen . . . speceillt när man ser väderprognosen vid medelhavet ;D 30grader och en stor sol !


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0