Hemma i flickrummet igen.

Japp då va man tillbaka till grums. Nyss kommit hem från akuten, och som vanligt tar det skit lång tid där! kom dit kl. 16 och kom hem typ nu. . .
Men det känns som att jag verkar få riktig hjälp nu iaf! Dom 3dubbla min penicilinkur och jag fick den intravinöst (eller hur fan de nu stavas) istället så ska jag in till infektions mottagningen i morgon.
Hoppas verkligen att jag blir frisk innan lördag!

Va ju jävligt tråkigt att jag fick avbryta min stockholms vistelse! Men jag ville verkligen inte smitta Emma och Pontus, och så känns det på något sätt mer som hemma hos mamma än hos pappa. . . så nu blir det en sthlms resa till när jag ska till arlanda. *suck* men huvudsaken är ju att jag blir frisk!!!

Nu får jag en chans till att umgås med er här hemma innan jag åker :)
får hoppas jag blir bättre snart så att jag kan visa mig ute !

orkar inte skriva mer. .

god natt

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0