I morgon bär det av mot sthlm!

Yes, i morgon bär det av mot sthlm. . . Packningen är äntligen klar!
Har jag glömt ngt nu så har jag väl gjort de, inget som jag kommer på nu iaf.

Känns skumt att jag snart ska åka till barcelona! Tror inte riktigt att jag har fattat de än!
Jag fattar de nog inte förren jag springer runt på barcelonas flygplats och letar efter Malin.
Men det ska nog gå bra!
 
Ska bli skönt att spendera lite tid med familj och vänner i sthlm.
Dop på Lördag och sen vet jag inte vad det bjuds på för äventyr.
Nu gäller det att hålla i plånboken - spenderar hellre pengarna i bcn än i sthlm!

Messade lite med Malin förut, och hon är nu på plats i Barcelona, resan gick bra och hon tog sig fram till lägenheten. Känns bra att veta!

Nu är det en halvtimme kvar tills sex and the city börjar :)
Ska glo på de sen ska jag sova och ladda upp kroppen så jag orkar konka omkring på alla mina väskor i morgon!

tåget går 14.20 så jag behöver inte gå upp så ruskigt tidigt!

God natt

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0