Inför dopet.

Nu är det mesta inför dopet förberett. Och jag har precis gjort mig i ordning. . . va inte alls kul! för jag blev absolut inte nöjd med resultatet. . . Infektionen som jag har fått i ansiktet har inte försvunnit än och trots att smink döljer mycket så döljer det tyvärr inte allt!
Ska till närakuten i handen vid halv fyra, för det har spridit sig, inge vidare! Jag känner mig pestsmittad och vill inte ens gå utanför dörren!
Hade tänkt bjuda på en bild på hur jag ska se ut på dopet, men med tanke på att jag ser ut som jag gör så tänker jag undvika alla kameror idag!
Tacka gudarna för att mitt långa hår täcker det mesta. . .
Jag lider me de som har "dålig hy" jämt och har det här problemet jämt!
har aldrig förstått hur jobbigt det är förren nu! Men förhoppningsvis kan läkarna hjälpa mig idag. . .
fan - det kommer svida i plånboken men bättre de än i ansiktet!

Nu ska jag hjälpa till me de sista förberedelserna och vid halv ett ska vi vara i kyrkan.


Comment
Postat av: Anonym

Usch, vad tråkigt och jobbigt. Det finns inget värre än att känna sig sådär! Hoppas att allt går bra i alla fall och att du får hjälp.

2008-08-30 @ 10:41:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0