Mitt problem är snart löst :)

Har fått låna en kabinväska av min mamma så nu är mitt problem snart löst :)
Kabinväskan får gå som handbagage, får slänga ner de som inte får plats i resväskan där.
Behöver inte mycket till handbagage , flygresan tar ju bara 3½timme.
Tar med några tidningar och så har jag ju datorn så det går nog bra.

Det som återstår av packningen nu är:

  • Hårfön
  • Plattång 
  • Mappen med dvd-filmer
  • smink
  • underkläder
  • bäddset

sen är det säkert massa smågrejer, men inget som jag kan komma på nu!
Just nu ser allt just ut! Allt är inte så hopplöst som det kändes i början.



Den här dagen har än så länge varit väldigt bra - dumt att klaga!
Har inte speciellt många måsten idag heller. . .
ska tvätta klart de sista, ringa till daniel och hämta några filmer som han har lånat och ta fram alla bokningsnummer för tåg och flyg så att det är klart. Sen är det nog inge mer!

Känner mig frisk nu också, äntligen har jag käkat klart den här dunder kuren med pencilin som har slukat all energi ur mig. . . vill bara upp till gymmet och träna men det får vänta!
Ingen lust att bli sjuk igen.

Nej, nu är det dags för lunch, får se vad kylskåpet har att erbjuda!




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0