Nyvaken

Härligt. . Vaknade för 1timme sen av att jag fick ett sms och kunde inte somna om!
Väldigt störande, men har legat i soffan och slötittat på the voice, det var Isabella Löwengrip "blondinbella"som gästade programmet idag, så tro det eller ej, klockan är snart halv nio och jag börjar faktiskt piggna till.

Jag försöker komma på vad jag ska fördriva tiden med, packningen är färdig och jag ska inte åka än på ett par timmar . . . hm. Kanske passa på att ta en sista långpromenad med vovven :)

Ska ta en frukost/lunch fika med lina också, skulle ta det runt tolv tiden men  jag orkar verkligen inte konka runt på min packning! Men ska ringa henne om några timmar så får vi se vad vi kommer fram till. . .
Kl. 14 ska jag iaf möta upp lillbrorsan (Jeppe) han ska me till farsan.


Finns egentligen inte mycket att säga. . .
Bloggar mer när jag är i sthlm - har sån skrivkramp just nu.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0