Packar för fullt

  Nu har jag kommit igång med packning på riktigt. . . de ända som ligger kvar i garderoben nu är de som jag ska ha på mig fram tills på torsdag när jag åker.
Reväskan börjar bli överfull och väger nu 14.6kg (jag får ha med mig 20kg)
Får inte med mig alla skor jag vill ha ! dom får tyvärr inte plats. . .
Därför fick jag prioritera ! Det blev ett par flip-flop, ballerinaskor, fårskinnstofflor, mina bruna stövlar och sen åker jag i puma skorna. Får se om jag kanske kan lyckas klämma ner mina svarta stövlar ! ;D



Förstår verkligen inte hur alla mina grejer ska få plats. . . Har packat ner nästan allt förutom mina styling-grejer, jeans och tjocka tröjor. Får stå på väskan när jag ska stänga den! Så länge den inte väger över 20kg så är det ju lugnt ;D

Mappen med alla dvd filmer får åka ner i handbagaget, det får ju trotts allt väga 8kg! Så på något sätt ska jag nog få det här att gå ihop.

Nu ska jag fortsätta med packning och se att inget är glömt.

Om ni undrar varför jag fixat klart hela packningen idag så är det för att jag är ju nästan aldrig hemma, så det är lika bra att fixa det nu när jag har tid :)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0