Svinkoppar. . .

Japp, min hudinfektion har utvecklats till svinkoppar så det blev pencilin i 10dagar till. . . kan inte säga mycket mer än att jag känner mig äcklig. Ingen utgång ikväll, jag ska sitta inne och gömma mig!
tråkigt att det är typ 10pers här hos farsan som ska sova över. . . så jag måste visa mig för några iaf.
Känns som att jag är pestsmittad och dömd till döden!
Varför skulle det sätta sig i ansiktet ? Eller varför skulle jag få det över huvudtaget!

blää.. allt är skit, vilken kul sthlms vistelse!

I moron ska jag även in till stan och träffa risto.
Får väl dölja det värsta med smink sen får jag väl stå ut med allas äcklades blickar. . . det syns dock inte så mycket, jag ser det nog mer än vad alla andra gör det. . .det mesta täcks ju av håret.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0