The more i think the more confused i get

Ja jag vet - tjatar massa om min barcelona resa. . . men stå ut eller sluta läs ;D

Har väldigt blandade känslor inför den här flytten.
Det kommer bli skit kul och jag kommer ångra mig om jag inte skulle åka  - JAG VET! och jag ska åka.
Men för ett par veckor sedan kände jag att det finns inget som håller mig kvar. . .
Situationen har iof inte förändrats men det här däremot mina känslor.
Känner mig splittrad och vet varken in eller ut.
Hur mycket jag än trivs i DITT sällskap så kommer jag inte stanna kvar,
skulle däremot vilja tillbringa min sista tid i sverige med DIG!
Varför skulle det här hända nu? Varför skulle du "klampa" in i mitt liv och röra upp alla känslor - IGEN?!
Jag trodde under en lång tid att jag hade glömt dig och gått vidare. . . men jag inser nu, att jag har bara förtryckt mina känslor och ignorerat dem under alla dessa år.
Men NU när du kom in i mitt liv och efter alla dessa film och myskvällarna blossar känslorna upp igen. . . typiskt att det skulle vara sån taskig tajming. . .

Den största frågan som cirkulerar i min skalle just nu är : Är de här känslorna äkta? Eller försöker jag bara återfå de känslorna jag en gång haft för dig? Du va ju trotts allt min stora kärlek!



Nu ska jag packa och tvätta de sista. . . försöka tänka på något annat - min barcelona vistelse kommer bli underbar!


Happy thoughts - Happy thoughts - happy thoughts




 


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0