Tillbaka igen. . . Metrobloggen suger


Ja, då va man tillbaka igen. . . metrobloggen bara krånglar och snor mina inlägg, så det är ingen sida jag rekomenderar! 

Idag har det inte hänt så mycket ännu, vaknade klockan 12
övervägde om jag skulle äta frukost eller lunch på en gång - det fick bli lunch.
Slängde ihop lite köttbullar,korv,bacon och ägg. . . När jag väl satt mig ner och börjat äta konstaterade jag att jag har glömt nånting. . . just de ja, stekt potatis! Men men. . Orkade inte ställa mig vid spisen igen så jag slände ihop en liten sallad och slängde i mig maten.

Har även surfat runt lite för att lära mig hur man gör en "header" alltså de som syns högst upp på min blogg. . . eftersom jag då inte är något proffs så blev inte resultatet det bästa ! Men det duger för mig . . . 
Skulle du av någon anledning störa dig, så får du jätte gärna göra en åt mig!
 
Jag har iaf gjort så gott jag kan - mer kan jag inte göra.
Så det är ingen idé att ni klagar för jag kan som sagt inte förbättre den :D


Dagens problem - Inför min kommande flytt till barcelona får jag endast ha med mig EN resväska på planet med maxvikt 20kg och ett handbagage med maxvikt 8kg. . . Hur ska alla mina grejer få plats?
Jag har redan börjat packa och snart är resväskan full, jag har ju inte ens fått ner hälften av grejerna!

Nu undrar säkert många : Vad ska du göra i Barcelona?
- Jo, jag ska jobba där på ett svenskföretag som heter multiparnet. . . Jag ska sitta på kundtjänst sidan.
När jag inte jobbar ska jag sola,bada, och upptäcka barcelona med mina förhoppningsvis nyfunna vänner och även dricka en paraplydrink eller två.


                                                                

Nu ska jag ta en promenad och när jag kommer tillbaka ska jag försöka lösa problemet med min resväska!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0