Tittar tillbaka. . .

Har tittat tillbaka på mina tidigare blogg inlägg om när jag va i norge, även läst på min resedagbok. . . haha!
så som jag uttrycker mig så måste jag ha vantrivts! (kan inte påstå att jag stormtrivdes).
Jag konstatera att jag är väldigt duktig på att se allt negativt,
MEN jobbet va faktiskt inget drömjobb, slita häcken av sig för en chef som aldrig blir nöjd. . Nej - de va inge kul!

Hoppas verkligen att min nya arbetsplats i Barcelona blir bättre!
Har faktiskt inte tänkt på att jag ska ju faktiskt dit för att jobba!
Mina tankar har mest kretsat kring allt kul jag ska göra utöver jobbet :)
Men som jag ser de - måste jobba för att ha råd med alla nöjen :)

Har ändrat mig igen angående packningen - skippar kabinväskan och tar min stora handväska istället.
Märkte att jag får ju ner lika mycke grejer i den :)

Har inte speciellt mycket planer för min vistelse i sthlm. . Ska på dop på lördag, krogen på lördagkväll - vill du med? , träffa Risto på Söndag och sen ska jag nog bara slappa och umgås med La Familia No.2 :)
Måste passa på att leka med syskonen innan jag åker ! Man vet aldrig när jag kommer hem haha.
Något mer har jag inte inplanerat, men känner jag mig själv kommer mitt schema vara fullspäckat och jag kommer åka hit och dit - kors och tvärs. Som vanligt. . . Som tur är så trivs jag med storstads-pulsen och som den stressiga människan jag är passar det mig perfekt!

Läste även på nån sida på nätet nu att spanien är den näst mest högljuda stad! Nattklubbarna är igång hela nätterna, står trafiken still en sekund så tutas det för fullt, vägarbeten och annat buller överallt!
Dags att införskaffa sig ett par öronproppar - jag som har så svårt att sova när det är massa oväsen!
men men man vänjer sig väl. . .

Oj - klockan bara springer iväg! Kanske dags för att fylla magen med lite lunch?

Comment
Postat av: amy

var ska du jobba i Barcelona? jag & två kompisar flyttar dit på onsdag och ska jobba på Multipartner :)

2008-08-29 @ 20:24:46
URL: http://aamyy.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0