Fredag. . . Ett under!

Hör här. . . Jag va ute igår, min partypåse bestog av chips och cola. Jag drack inte en droppe alkohol trotts att det fanns massa vin och annat gott :)

                                                    
Men ska man jobba dagen efter men prompt ska ut på krogen så va fan, tänkte kan ju testa att gå ut nykter, säger bara Once in a lifetime! ALDRIG MER!

Vi började hemma hos Johanna, kvällen börja jääätte bra, men precis innan vi ska dra till glada ankan så blir det tjaffs.
Lite synd! Vi som hade haft de så trevligt! Jaja.. till slut kom vi iväg iaf.
Snork kommer inte in på ankan för hon är tydligen "för full" hon va nyktrast av alla. . . bortsett från mig :P
Kommer in på ankan där det är huuur mkt folk som helst, usch ! Inge trevligt för en nykter laura som verkligen inte gillar fulla människor ! Det är varmt, svettigt och massa fulla människor som knuffas och stampar varandra på fötterna!

Usch och fy för fulla människor, nu fick jag verkligen se hur folk beter sig på krogen! Vissa kan ju inte ens bete sig.
Och killarna på krogen, haha. . . Beter ni er alltid så där! framfusiga och äckliga ! Har aldrig sett de på det sättet när jag själv är full på krogen, men igår, så fort ni börja prata med mig så tänkte jag bara "stick äckel" och total ignorerade er !

Efter ett tag konstatera både jag och Johanna att ankan sög, så vi ville där ifrån fort som fan.
Jonna va spårlöst försvunnen och full som en kastrull :)
Vi drog iaf och käkade. . .

Johanna din kommentar igår utanför arena va så klockren haha..
en tjej säger : vilka stora pattar
johanna ler och svarar : Jag vet :D och dom är inte ett dugg äkta!


Lyckades få 2½timmes sömn, sen bar det iväg till jobbet.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0