Hejsan :)

Just nu sitter jag och äter frukost. Ska alldelles strax sticka till gymmet och träna! ska bli så gött.
Efter de finns de nog inte mkt tid över till annat. . . duscha och sätta sig i bilen och bege sig iväg till jobbet.
Sen blir de nog sova och upp och jobba igen.

Känns som att jag inte gör annat än jobbar. . .Lämnade in mina nycklar till nöjesbutiken igår. Känndes jävligt gött!

En sak som suger ! Jag har fortfarande inte kommit iväg och sett sex and the city the movie!
Har ju haft fullt upp med jobbandet, men måste se den!
Jag är nog en enda av dom som vill se den, som inte gjort de än.

Sitter de ngn mer stackare där ute så hör av dig :D haha. . .


Gymmet väntar. . .ha en bra dag!



Update

Nyss kommit hem ifrån gymmet, det gick sjukt bra ! Märker även att de ger lite resultat :) Ökat på dom fria vikterna! speciellt på biceps och triceps.

Har googlat lite nu på personligtränare, för de är ngt jag skulle vilja utbilda mig till. Men det är ju sviiiiindyrt!
59900:- för internationellt cert och 31500:- för nationellt cert!
satan i gatan . . . men det skulle va jävligt kul att jobba med !

Skulle själv anställa en PT så man ser resultat lite snabbare men jobbar man inom vården så är inte plånboken den fetaste. . jag får kämpa på själv :) det går ju bra iaf.

Nu är det dags för lunch.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0