Helgen i sthlm

Fredags så var jag på 360 med Kim ! Tack för en underbar kväll tjejen!
Fast nästa gång får vi ha förkrök och hela köret ( som vi brukar ) Konstaterade att det var ca 2år sen vi sågs!
Kvällen var hyffsat lugn.. var praktiskt taget nykter, tro det eller ej ! =)

Bilden är tagen på 360 och det är patric som plåtar. Får lägga upp en där jag står själv eftersom kim inte gillar att vara med på kort ;)



På Lördagen var jag hos pappa och Anna-Karin hela dagen !
Lekte med små syskona :)


Lillsyrran Emma. 9veckor gammal. . . Kassbild! tagen med min skitdåliga kameramobil



Lillbrorsan Pontus 1år och 5månader  :)

Har tyvärr ingen bild på lillbrorsan jesper, men han va också med :)

På lördag kväll grillade vi, hela familjen :) va jätte mysigt ! Drog ut på tiden mer än vad jag hade trott men det gjorde inte så mkt. Han vara med på patrics förfest en stund innan vi drog till Toxic !

Slänger upp lite bilder som jag har snott från Patrics sida.








Bilderna från toxic har inte kommit upp på deras hemsida ännu, tur är väl de :D
Laura blev nämligen full som en kastrull!

Söndagen upptäcker jag att det har varit inbrott i min bil !
Jävla äckliga pundare som bryter upp låset på min bil och snor min stereo och högtalarna !
Kul att behöva betala självrisken och allt för att få tillbaka på förskringen.
du som har pajat min bil ! - ett skott i nacken ska du ha !
gaaahh.. .

snart ska jag grilla med mamma och familjen :) ska bli mys.
Mkt grillning med familjen nu !
Sen ska jag umgås med min kära vän daniel.
Orkar inte skriva mer nu
Men ha en fortsatt trevlig måndags kväll..

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0