Ledig.

Då är man ledig fram tills på onsdag.

Tack tjejer för en underbar kväll igår ! Hade skit kul.  . . de där vinet du hade jonna det slog på bra! fy satan.
Men jag hade kul iaf, även när vi kom till Nöjesfabriken!
Plånboken fick inte lida allt för mycket igår iaf. . .

Får be om ursäkt att jag terra dig på natten. . . Men du vet hur det är? När alkoholen går in går vettet ur.

"en full mans ord är en nykter mans tankar"  - stämmer nog in ganska bra på oss tjejer också :P
Sen att man uttrycker sig lite dumt sluddrar osv. det är sånt som händer :D

Idag har jag varit bakis och sovit i stort sett hela dagen. Men de gör inte så mkt, jag har lyckats tajma in mina lediga dagar när det är pissväder! ska bli fint igen på onsdag och då börjar jag självklart jobba igen . . . så typiskt de där.

Jävligt sugen på att åka utomlands också. Morsan och martin boka en resa till alanya förut. . .
men man kan inte få allt här i världen.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0