Sex and the city

Ja jag vet ! jag är bland de sista människorna på jorden med att se sex and the city the movie! Men har man fullt upp så har man. . . Nu har jag iaf äntlgen kommit iväg och se den! Och jag skulle kunna se den tusen gånger till!
I love it!






Kan inte förstå, hur man kan leva sig in i något som i sex and the city!
Jag kunde inte annat än att le i stort sett hela filmen. Fast den va ganska sorglig ibland också men stundvis skratta jag så tårarna sprutade!

Jag kan inte beskriva det med ord! Helt underbar! blir på så bra humör när man kollar på dom!

Alla vackra klänningar, skor och väskor! Give me give me give me! :P



Carrie and Mr. Big - Love love love !!



Nu till något helt annat. Under veckan har jag tagit de väldigt lungt, tränat lite, umgåtts med vänner och sökt massor av jobb, har även kollat på lägenheter också, får nog bli andrahandskontrakt för det är inte lätt att få tag i annat! ( i sthlm alltså). Jag hoppas verkligen att nått jobb hör av sig iaf!

Skulle va skönt att flytta tillbaka till sthlm igen ( ja jag vet vad ni här hemma tänker).
Jag har inte planerat att bosätta mig där resten av mitt liv, men jag tänker å andra sidan inte bo i grums resten av mitt liv heller. . . skulle va kul att flytta dit, kunna umgås mer med familjen och vännerna där och sen kanske kunna bygga upp en stabil vardag runt omkring sig. jobb chanserna är somsagt mkt större där.
Men inget är klart. . så vi får se, kanske går åt h-vete, kanske inte alls hittar ngt jobb.

Måste vågs satsa lite och släppa på tyglarna lite för att komma någon vart.

Kl. 16 idag bär det av till jobbet igen. . . Börjar trivas med min "ledighet". Men är man semestervikarie så är man.
Bara att pallra sig iväg, synd bara att det är dålig väder när man är ledig och fint när man ska jobba. . .

Nej, nu blir det frukost och sen kanske jag hinner träna lite innan jag ska sticka iväg till jobbet.





Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0