Virrpanna

När jag kom hem från jobbet var jag så sjukt trött! Somnade i soffan och sen vaknade jag med världens panik!
Såg att klockan var 18.05 och jag flög upp ur sängen börjar rota runt bland massa papper för att hitta numret till jobbet, jag hade ju försovit mig och missast en hel arbetsdag (trodde jag) efter att ha yrat runt och varit helt förstörd konstaterar jag att det är fortfarande den 12juli, och jag jobbade 7.30-12.30 vilket betyder att jag har alltså inte missat att åka till jobbet! hade dessutom bara sovit 3timmar och inte över ett dygn! det är fortfarande lördag och inte söndag eftermiddag :P
Behövde nog dom timmarnas sömn, den här veckan har jag inte sovit speciellt mkt och det har märkts!
va bra slut i skallen på jobbet idag. . .
Ikväll händer inte mkt, ligger och glor på tv och ska försöka somna tidigt !

Fick erbjudande att komma till åmål, magnum och hans vänner är tydligen där, orka åka dit eller ?! Öhh.. Nej!
sen pratade jag med Daniel, det var inte igår! Mkt trevligt, men han skulle få "hemligt" besök så jag fick inte komma och hälsa på. haha. .  va kul att prata med honom iaf! var väldigt längesen och det är mkt som har hänt.

Måste ringa till Marcus och säga att jag inte har råd att komma till sthlm på torsdag :( men jag vill ju ! men jag har 500spänn kvar och vet inte ens om jag har råd att åka till jobbet resten av månaden.
Får se om det går att lösa på något sätt, vi har ju planerat den här helgen såå länge och så skulle jag ju träffa farsan på fredag också!

Nä, nu ska jag leta upp någon film som jag kan glo på tills jag somnar.

Ha en trevlig lördag kväll!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0