Volvon är Såld.

Då är slynan äntligen såld!  Va en tjej i min ålder från Årjäng som köpte den. Så nu rullar den där borta istället!
Bättre de än att den står på uppfarten och tar plats!

Förutom att bilen har blivit såld har veckan mesta del bestått av träning och jobb. . . Jävlar va mycke folk det är i arvika nu ! Inte så konstigt med tanke på festivalen!
Vill också. . . men man får ju inte allt här i världen.

Ska upp till arvika lite tidigare idag, börjar halv sex men madde börjar fyra så vi åker upp vid tre.
Så ska jag ringa Rikard och se om dom hinner ses och ta en fika. Han och gustav jobbar ju på festival området nu som nattvakter! Skulle va jätte kul ifall man skulle hinna säga hej iaf :)

I helgen vet jag inte vad de blir. Jobbar fredag och sen lördag förmiddag iaf. Ska bli riktigt gött att va ledig halv lördagen och hela söndagen !


Ne nu ska jag åka till sågverksgatan.. måste kolla om jag har fått nån post.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0