Äntligen!

Idag lyckades jag äntligen pallra mig iväg till gymmet! Kändes extremt bra och träningen gick skit bra!
Tränade styrketräning precis som jag brukar göra, 10min på roddmaskinen och sen till min förtjusning hittade jag en pilatesboll :) Va jätte kul och extremt jobbigt !
skönt att variera sig lite, och inte bara köra på maskiner och med lösa vikter!


Ska försöka komma iväg i morgon också innan jobbet. Börjar ju inte förren kl. 16
Skulle va gött att få en personligtränare också :)
Jag vet ju hur jag ska träna och så men skulle va gött att ha något riktigt proffs som kan peppa på en lite och även se till att man når resultat lite snabbare. Men det kostar ju därefter också!
Att vara semestervikarie inom vården ger inte någon en fet plånbok direkt!

Just nu sitter jag och väntar på att sex and the city ska börja :) har ju redan sett alla avsnitt från början till slut men va fan, det har ju sin charm! Har dock inte hunnit pallra mig iväg och se sex and the city the movie ! -fy skäms- !
Men har ju fullt upp med jobb och så. . . frågan är vem man ska se den med ?! Med tanke på att alla som vill se den, redan har sett den. . . men det där löser sig :)

Just nu är det scary movie 3 på 5:an. . . hur fan kan det va lagligt att ens släppa en så dålig film?!


Ne nu ska jag åka och köpa min efterlängtade ramlös och sen kasta mig in i sex and the city världen den kommande timmen :)  me like...


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0