fullspäckat schema!

Yes. Hela sommarn, Började på nöjesbutiken igen här om dagen.
Så jobbar i stort sett varje dag fram till midsommar.

va även på introduktion i Arvika idag inför mitt kommande sommarjobb.
Ska ju jobba inom hemtjänsten.
Så nu blire jobba jobba jobba. . . schemat ser tufft ut och jag ska jobba mycke helger :(
Men har ganska många lediga dagar också.
Går även mkt förmiddagspass så jag slutar halv ett ! är dock ingen morgon människa. senaste året har jag inte börjat jobba en minut före kl. 10. . . så de blir tufft. Men man vänjer väl sig!

Vädret är kanon och ikväll är det sex and the city också :)
Måste fixa lite käk, är vrålhungrig men vet inte vad jag vill ha.
Åka till Ica och handla eller köpa utemat? hm.. svårt beslut.
Måste iaf till Ica och köpa cashewnötter (eller hur de nu stavas) inför ikväll !
Jag har blivit nötmissbrukare tror jag. . . i'm addicted to nuts...?haha Nej så kan man inte säga. . .

Ne nu måste jag fixa nått att käka..

Ha de bra!

Comment
Postat av: mamma

Ja ja att du faller för nuts kanske hör till det förflutna eller....



Du kommer att vänja dig att jobba på fm då har du ju hela dan på dej att glassa på stranden sköönt...

2008-06-11 @ 09:42:24

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0