idétorka...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. . .
Har inte hänt mycket sedan sist. Min vardag består fortfarande av jobb,jobb och lite mera jobb.

Nu har jag precis vaknat, min kära sambo Mikkan sover fortfarande som en gris med arslet rätt upp i vädret :P haha :) hon är så söt när hon sover !
Kanske ska ta två kastrull lock och gå in och väcka henne?
- Vore lite kul men frågan är om jag törs?

om 5timmar bär det av till jobbet igen.  vad ska man försöka hinna med innan?
Kanske gå och sola igen? Jävlar vilka bra rör det va ! Äntligen har jag hittat ett solarium i GRUMS som jag verkligen gillar.
Kanske ska slå en pling till Herr larsson och se vad han har för sig.

jaja. ha en bra dag!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0