Jobb jobb jobb...

Börjat gå själv på jobbet i arvika nu. . . måste säga att det går jätte bra! =)
Ledig nu onsdag och torsdag så jobbar jag hela helgen sen.
Ska jobba på nöjesbutiken i morgon så de blir bara en dag ledigt denna veckan. . . men vad gör de om hundra år?
får tänka på pengarna. . .
Just nu sitter jag i lägenheten. Har sovit hos mamma, varit riktigt gött.
Varit riktigt utvilad när jag åkt till jobbet. . .
Kan ju inte sova i lägenheten, somnar runt 3 så ska jag upp kl. 6 det funkar inte riktigt !
Så nu känner jag mig utvilad och fräsch, fit for fight igen. . .

Händer inte mkt nu. . .
Massa jobb framöver.
Ska säga upp lägenheten i morgon och sen i höst har jag andra planer.
Än så länge mest spekulationer . . . så får se vad som blir av och inte.
Säger därför inget ännu.
Bosättar mig hos mamma så länge eller om jag bor i lägenheten under uppsägningstiden. . . de spörs.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0