Midsommar

Va ute i borgvik :) mkt trevligt måste jag säga, grillade och drack öl.
Vädret va inte på topp men det regnade iaf inte så värst mkt. . . så ska väl inte klaga.
Midsommar dagen bar det iväg till hillringsberg (eller va de nu heter) åkte med larssons cab, jag,tina,robban,mike och johanna.  va jävligt kallt när vi skulle hem! typ fyra på morgonen.

I veckan händer de inte mkt. ska jobba.
börjar kl. 16 i morgon,
ska jobba på nöjesbutiken på onsdag. så är jag ledig torsdag sen är de massa jobb hela helgen.


just de tappat bort mobilen också..
ska förlust anmäla den o krångel i morgon så jag kan få tillbaka mitt nummer.
orkar inte byta nummer. . . har ett tillfälligt just nu så att folk kan få tag i mig iaf.

försöka sova nu, men sköt om er och hoppas ni haft en trevlig midsommar helg!


take care.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0