Onsdag

- blev ändrade planer. Jobbar ikväll istället.
Jan ville se på fotbollen ikväll så vi bytte pass.
Kommer även en och ska kolla på volvon. . . hoppas han köper den så jag blir av med den nångång!
trött på att ha den stående här bara.

Ska strax äta lite frukost och sen åka till lägenheten.
Sen iväg och träna :) Ska bli gött de. va ett tag sen nu.

Ne, nu drar jag.

ha en bra dag!


- Update -

Det är typsikt! När man äntligen får tummen ur - pallrar sig iväg till gymmet och är taggad som fan.
Vad upptäcker man då? En lapp på dörren där det står STÄNGT 25/6
*suck* det va den träningen de. Är iof ledig hela dagen i morgon så får pallra mig iväg då.
Ska även tvätta i morgon. . . är på tiden nu!

Just nu befinner jag mig hos mamsen igen.
Rastat hunden och bara slöar.
Får klaustrofobi i lägenheten. . . klättrar nästan på väggarna!

Just de ! Måste ringa hyresvärden snart också.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0