Bakis och skakis

Usch. Ska inte va ute på fredagar - söndags bakfyllan slår till redan på lördag.
Börjar känns i kroppen att man inte orkar lika mycket som förut.
Men det var trevligt igår iaf.
Kvällen började hos mamma, bjöd in mig själv på middag sen satt jag och cherie och drack o tjöta med vicky och brillo. Sen konstatera jag att grums är lika stendött som vanligt :P
så ragge körde mig till herrhagen - det var snällt de :)
Bella du är för go :P våran diskusion igår glömmer jag inte, och vad ska man säga - hur länge orkar man kämpa? ;P

Snart blire en ipren, dusch och sen käk så får jag se hur pigg jag e sen.
Är ganska sugen på att gå ut idag men ändå inte.
Och så har jag ju lovat danne att vi ska hitta på något.
vill leka med emilia också :) min brutta.

Usch och fy vad bakis jag är ! Ångesten har varit olidlig men det börjar avta lite nu.
varför ska de va så? Om man inte har gjort något dumt, varför ska man då få ångest? fattar inte de där !
bakfylle ångesten är fruktansvärd!

Ne nu pallar jag inte det här.

take care

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0