helgen som varit.

Fredag - Började med att jag umgicks med Emilia, låg och slappa hemma hos mig och sen drog ut och lunchade.
Hade besluts ångest ifall jag skulle ut eller inte. . . åkte därför till bolaget och shoppade, utifall att jag skulle bli sugen på ett par kalla :) annars har jag ju på lördagen eftersom jag skulle ut då.
Emilia begav sig till segmon till sin mamma, och alkoholsuget kom krypandes.
Skulle in till jonas och hålla honom sällskap medans han va hundvakt. . . men han va så full så han gick o la sig innan jag ens hade åkt in.
Ringde till F.Magnusson och bjöd in mig där., plockade upp Robert Johansson och begav oss till stan.
Började på kvarnberget hos f.magnusson och sen bar det iväg till Harry's runt elva. mycket trevligt om jag får säga det själv. . . hände en del bravader senare på natten. . . åkte och hämta en polare med taxi och några timmar senare va festen igång igen.
Kom hem runt 6på morgonen bra i gasen.

Lördagen - Skulle ut då också. . . Men kroppen sa ifrån, va fruktansvärt bakfull så fick bli nyktert.
Va ute och åkte båt på dagen, hur skönt som helst.Slippa all bakfylle ångest, behövde iof inte ha ångest eftersom jag inte gjort något dumt!

Senare på eftermiddagen hörde danne av sig. . .förstår inte varför han inte lägger ner och det förklarade jag för honom också. Han har ingen som helst anledning att va sur på mig, inte på någon annan heller för den delen.
Hur många gånger ska jag behöva förklara för dig att vi bara umgås som vänner? that's it!
Jaja whatever. . du verkar inte fatta iaf. så nu orkar inte jag bry mig iaf. är ju helt jävla lönlöst.

Lördagskvällen slutade med film,hyrde we own the night. Missade dock slutet, va supertrött !
Annars va den rätt ok, lite småseg måste jag säga.

Idag är det söndag - Morsdag, va uppe hos mamsen förut och hälsade på, hon bjöd på lunch. det va trevligt.
Har även varit ute och träffat Carro, sen plocka vi upp bronner och drog och käkade.
Ikväll blire inte många knop. ska ta det lungt som fan. . .fortfarande seg efter fredagens bravader.

take care



updare - Bläää bläää blää!
Jag blir så jävla trött ! Sluta motarbeta mig. . . .vet inte hur jag ska uttrycka mig ! Fy fan !

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0