pratar i sömnen-

Pratat fruktansvärt mkt i sömnen nu ! Där är till o med så att jag vaknar av det själv.
Varför pratar man i sömnen och finns det något som gör så att man slutar prata?
Det är ju pinsamt! det stör ju folk i min omgivning :P
haha.. något botemedel måste det ju finnas. . . är så skumt, pratade massa i sömnen när jag va yngre
men sen har det ju varit lungt. . .

Idag har jag umgåtts med Mikkan :)
tränade en sväng, sen följde vi med carro och robban till forshaga och kollade på huset dom har köpt. Det var fint.
Nu blev jag också sugen på att köpa hus!
Va även en sväng på Ikea också. Köpte lite mer tallrikar och så införskaffade vi oss vinglas.

take care


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0