ingen skönhetssömn här inte...

... trött som ett as!
Då va man tillbaka på jobbet igen och jag somnade klockan 4 i morse!
Hatar att jobba natt, det tar flera dagar att få ordning på dygnsrytmen igen!

Kommer vara supertrött hela dagen, men förhoppningsvis stupar jag i säng tidigt och kan vara pigg och alert i morgon. 
Skönt att helgen är här snart.
Men känner jag mig själv så blir det nog inte så mycket vila...

Förövrigt händer det inte så mycket just nu, känns som att all min tid går åt till jobbet och sovande.

Måste till apoteket i eftermiddag. . . glömmer bort de hela tiden!
Håller på att hosta upp mina lungor, det är också en av orsakerna till att jag inte kan sova på natten. . .
Väldigt jobbigt! Har nu hostat konstant i 2månader.




Comment
Postat av: sari

Sluta rök så ska du se att du inte hostar lika mye.

2008-11-06 @ 18:26:26

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0