Massa saker att fixa...
























Vill därför sluta jobba nu, men det är 2timmar kvar. . . tiden går i snigelfart.

Efter att jag slutat jobba ska jag iaf införskaffa mig ett täcke!
Har varit påväg flera gånger den här veckan men det har alltid dykt upp något annat! Jag fryser som fan på nätterna nu när jag endast sover med påslakan.
Men idag ska det bli av, har hittat jätte bra billiga täcken på min stammisbutik Carrefour på Ramblan.
Har ju bara 10minuters gång avstånd hemifrån och så har dom väldigt bra priser på mat osv. Lika bra att handla smart och billigt så man kan spendera resten av pengarna på shopping, uteliv och andra nöjen ;)


Måste även komma ihåg att kopiera nycklar!

Det har jag och Joel sagt att vi ska göra i en vecka nu!
Men även då har det dykt upp massa andra saker.
Men nu är det dags för Laura att ta sig i kragen!
Vi är fyra stycken just nu som delar på 2par nycklar och det funkar inte särskilt bra,
man måste alltid anpassa sig så att alla kommer in i lägenheten osv.

Sen är det säkert något mer jag skulle fixa. . . hm... men inget jag kommer på just nu iaf!


Dagens beställning: Grillkrydda (Elisabeth köper med från sverige)




Comment
Postat av: johanna

hehe coolt jag hittade dig på resdagboken och det visade sig att vi jobbar på samma företag :) fast jag är i sverige dådå. sitter också på vårdguiden och tvins. funderar lite på att dra till barcelona sen, hur är det? :D

2008-11-06 @ 19:59:38
URL: http://principsak.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej :) jag är grymt sugen på att sticka till Barcelona och jobba, har du nå tips på vart jag kan hitta jobb ??

2008-11-10 @ 10:39:45
URL: http://eyylen.blogg.se/
Postat av: Lizzie

påväg med grillkrydda till dig hjärtat!

2008-11-11 @ 12:27:12
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0