Tisdag

hela dagen blir förstörd när man har jobbat natt. . .
Kom hem till lägenheten vid 9, ingen va hemma...skönt!
Dom jag bor med va ute och festa igår så vart dom sov vet jag inte...
vaknade klockan fem, gick till affären och handlade och sen va de dags att fixa käk och göra matlåda.
Klockan åtta åkte jag till jobbet och nu sitter jag här och jobbar natt igen.

I morgon kommer jag vara helt död, kan inte sova bort hela dagen eftersom jag börjar klockan 8 på torsdag morgon!

har en känsla av att den här veckan kommer att gå fort eftersom jag bara kommer jobba torsdag och fredag.
Veckodagarna bara flyger fram, helt plötsligt är det helg igen!
I Helgen åker elisabeth hem till Göteborg, så vi brudar får klara oss utan henne.
Men det är de värt, hon ska köpa med lösgodis och grillchips :)

usch..jag skulle behöva något att sysselsätta mig med för att slå ihjäl några timmar. . .
Just nu sitter jag bara och tänker på min tacos som jag ska käka till lunch.


Comment
Postat av: lizzie

jag räknar med att ni klarar att langa skandalerna utan mig med haha

2008-11-05 @ 05:19:34
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0