Underbar helg i barcelona!

Ytterliggare en underbar helg i barcelona har passerat . . .

Fredagen var dock inte så lyckad. . .
drack redbull vodka och det gick lite för fort, när grabbarna skulle ut på nattklubb gick laura och nannade kudden.
Lördagen var dock mer lyckad för festade med grabbarna sen kom Emilie och Elisabeth:)
Runt 2tiden drog vi till en klubb som heter Get back där vi även mötte upp Carolina :)
dansade som fan och efter ett par timmars dansande tog jag och carolina beslutet att vi blir ju aldrig fulla. . .
hade en nykter person bedömt detta så hade vi nog inte fått samma svar.
Slutar dansa och beger oss till baren där vi beställer in redbull vodka :)

Klockan 6 när klubben stänger åker vi på efterfest hos mig. . .
Emelie och elisabeth tar en annan taxi då dom har fått ragg.
När vi väl kommer till mig är det inte mkt till efterfest kvar. . . vi traskar in i lägenheten klockan 9.
förstår dock inte hur det kan tagit 3timmar att komma hem!
Visst vi stog och försökte få en taxi skit länge. . . men kan det verkligen tagit så lång tid?
Satt uppe till typ 10 sen va det dags att sova.

Söndag gjorde absolut ingenting vettigt. . . Låg och sov, käka pizza, chips och drack mängder med cola och glodde på film. . . trotts en hård helg har jag inte varit det minsta bakis :) underbart!

Nu sitter jag på jobbet. . . jobbar natt och slutar klockan 8 så jag har många timmar kvar att slå ihjäl!

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Comment
Postat av: mamma

jojo Vodka Laura du vet att vi inte tål sååå starka drycker, våra gener gör oss lite cracy när vi dricker spriiiit....;)

2008-11-04 @ 09:03:17

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0