vilse i barcelona

Efter jobbet igår beslutade jag mig för att ta en powerwalk. Nu är det dags att röra på fläsket. . . Har blivit fruktansvärt lat sedan jag lämnade sverige.
Slängde på mig träningskläderna, gick och köpte vatten och gav mig iväg.
Tempot va bra och jag började få upp flåset.
Efter en timme kommer jag på - Vart fan är jag någonstans?
Försöker lokalisera mig och ser att jag hamnat borta vid glorias! Det är ju aslångt bort.
Försöker hitta tillbaka, går förbi agbar tower och efter många om och men hittar jag metrostationen monumental. Hoppar på metron och byter i Passeig de gracia, där hoppar jag av och går sista halvtimmen hem. . . Väl hemma blir det en lång dusch och sen slängde jag på Vänner säsong 6 och slocknar halv tio.

Klockan ringde 06.15 i morse, va inte så farligt trött när jag klev upp,
Gjorde mig i ordning och begav mig mot jobbet.
Väl här inne på jobbet kom tröttheten som ett slag i ansiktet!
VA? Har inte sovit så här mycket på flera månader, kroppen fick väl en chock, vad vet jag.

Idag jobbar jag till klockan 17 (som vanligt) sen har vi Tvins produktutbildning i 2timmar och efter de After Work.
Det är frivilligt med After Work, och ärligt talat är jag inte direkt taggad till att vara med.
Funderar på att vara med, beställa in en Coca Cola och sen gå hem och lägga mig!
Som jag skrev tidigare måste min kropp få vila!
Jag har en fruktansvärd hosta som vägrar att försvinna.
Ganska jobbigt eftersom jag haft den sedan början av september!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0