Äntligen tagit mig upp ur sängen.

Äntligen orkat ta mig upp ur sängen och hoppat in i duschen, har även fått i mig ett glas nyponsoppa också.
Suttit och varit social med min hyresvärd en stund också.
Han tycker att jag borde åka till sjukhuset, men som ni vet gillar jag inte sjukhus. . .
Eftersom jag spyr och springer på toa hela tiden så tror han at jag lider av vätskebrist och därför har jag sådana yrselattacker. . . men vi får se, jag känner mig redan på bättringsväg.
Mår jag lika dåligt i morgon så uppsöker jag en läkare då.

Dagen har bara sprungit iväg, har inte gjort annat än att sovit och jag är fortfarande trött. . .  jag är helt utmattad.
har frysattacker till o från, kändes nästan som innan jag fick njurbäcksinflamationen, men som tur är har jag inte ont i njurarna den här gången! hoppas detta går över snart!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0