blää..

är trött som fan, har vilat lite och nu har kroppen verkligen ställt in sig på sömn.
Ska bara käka så blir det nog sängen sen!
Ikväll blir det ingen gourmet middag, det får bli pizza så just nu väntar jag på att ugnen ska bli varm...

Kan inte förstå att en människa kan va så velig som jag är, skulle kunna göra vad som helst för att få stanna i denna underbara stad, men efter mycket festande på helgerna så är jag inte direkt rik, jag har med andra ord inte råd att lägga någon deposition!
Jaja jag får stå mitt kast och följa min sk. "plan". . . det kommer suga. men what ever. . .
ska ju inte lämna barcelona för alltid, inte som jag känner nu iaf.
Men och andra sidan, så jävla velig som jag är så vet man ju aldrig!

Undar hur jag ska ta mig hem ifrån skavsta?
Funtar på att stanna i sthlm över helgen, ska ringa farsan i morgon och höra om jag möjligvis kan få komma på besök den 23/10

Näe, nu måste ugnen vara varm! I'm starving!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0