Det är hårt att va cowboy

vart lite för mycket av det goda igår för både mig och Emilie!
Har inte kunnat sova mer än 2timmar, och nu kl. 21 ska jag jobba! slutar kl. 8 i morgon bitti....
Alla ni som ska på "multipartner festen" have fun!
Jag är inte ett dugg avundsjuk...

Över till något helt annat!
JA, jag är världens veligaste människa, men nu har läget förändrats igen!
Brudarna vill inte att jag ska åka hem och det vill självklart inte jag heller!
Därför bosätter jag mig nu på Emilie och Elisabeths soffa from. torsdag
Tack tjejer! det betyder så oerhört mycket för mig!
Sen längre fram blir det boende med carolina - hur ska det gå? haha

Nu återstår det bara att prata med dem på jobbet. . . det gör jag på måndag.
Men det borde inte va några problem, jag har ju mina 2veckors uppsägningstid som "betänketid" och skulle jag ångra mig så skulle vi bara riva uppsägningen. . . så jag ser inget problem.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas på att jag piggnar till och sen traska iväg till jobbet. . .
Eftersom jag e helt dagförvirrad och önskade er en trevlig lördag igår så får jag väl göra det samma idag!

Ha en trevlig lördag kväll!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0