En liten del av sverige. . .

finns i barcelona.
Idag trillade lönen in på kontot och jag har handlat mat,
åkte till Ikea efter jobbet så nu har jag massa svensk mat i kylen :)
Maten bestod av: Köttbullar, gräddsås,lingonsylt, kokkorv, grovt korvbröd, Kanelbullar, nyponsoppa och hushållsost :) Sen köpte jag basvaror i en stor supermercat i Cort de Ingles.

Jag har en städerska fick jag reda på idag, hon kommer varje onsdag och städar hela lägenheten,
lägger jag fram rena sängkläder på sängen så bäddar hon även rent åt mig och tvättar mina sängkläder :)
jag blir bortskämd i det här hushållet. . .

Comment
Postat av: sari

ja det e ju tur att du inte ska flytta hem igen för du kanske hinner bli alldeles för bortskämd....



Passa på o njut av att någon städar åt dig...lyllo:)



jag tycker att det e såå himla skönt att du verkar trivas och att du inte alls verkar ha den där hemlängtan som du drabbades av när du var i Rauland

2008-10-02 @ 07:33:56
Postat av: Martin

Jag vet inte om jag har missföstått, men BLIR???? bortskämd??????

Härligt att höra att du trivs.

2008-10-02 @ 11:51:27
Postat av: Julia

haha! men städerskor är väl inte till för att städa upp er skit? :P

2008-10-06 @ 10:07:13

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0