Flyttat. . .

Då har jag flyttat. . .
Bor nu hos Emelie och  Elisabeth, har dock uppstått lite problem,
Emelie hade glömt bort att hennes mamma och bror koimmer på söndag och stannar till söndag.
Detta resulterar i att det kommer bli väldigt trångt och att jag inte riktigt får plats. . .
Kommer därför bo på hostel under dessa dagar, blir lite oväntade utgifter men de är sånt man får  ta.
Jag har ju valt att stanna i Barcelona så att ge upp och resa hem är inget alternativ.

Måste även söka lite annat boende undertiden jag bor hos emelie och elisabeth... Det är trångt och kommer inte gå i längden.

Så har du ett rum att hyra ut till mig så är det väldigt uppskattat.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0