GE MIG MIN RÖST TILLBAKA!

Hostan har nu blivit min värsta fiende. . . Vilken sekund som helst så hostar jag upp mina lungor.
Den har stulit min röst och jag vill nu ha den tillbaka. Det är väldigt frustrerande att försöka föra ett samtal när rösten sviker mig. . . Speciellt när jag tar vårdguiden samtal! Jag låter ju sjukare än de som ringer in!

Förkyld som fan och kan knappt andas. . . det är härliga tider!

För en gång skull känner jag mig någolunda utvilad.
Igår kväll va det lugnt, jag och Linda gick ut och tog 2öl, satte oss på plaza catalunya på en uteservering och snacka massa skit . väldans trevligt :)



Ångesten kryper fram. . .Vill inte lämna barcelona! VILL INTE VILL INTE VILL INTE!
men jag kommer tillbaka!

Vad som händer idag vet jag inte ritkigt.

Ha en bra dag!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0