kortslutning i hjärnkontoret

Hostig? Ja, Linda är likadan. . . Vi hostar ikapp. Jag undrar vem som hostar upp lungorna först.

Jag känner mig pigg, hur kan det stämma? Jag somnade ju 04.30 och gick upp 06.30!
Jag sedan jobbat hela dagen. . .
Lagade även en gourmetmiddag till mig och Linda :)
Hemmagjort mos och fiskpinnar :) Ända kravet jag hade va att Linda skulle skala potatisen!

Maten smakade. . . svenskt, inget märkvärdigt men ätbart. Jag är trotts allt inte helt handikappad i köket.
Skulle dock inte klaga om det fannas någon snäll sate i denna stad som frivilligt eller med hjälp av någon form av muta skulle vilja laga mat åt mig dagligen! Är du händig i köket?- Jag är öppen för förslag

Har fördrivit kvällen med att titta på Two and a half men ihopp om att bli tillräckligt trött för att somna, vilket önsketänkande! Jag låg och tittade på avsnitt efter avsnitt och låg även och småfnissade (ibland asgarva) för mig själv.
Linda ligger brevid och sover (som vanligt) med arslet rätt upp i vädret och snarkar värre än en skogshuggare.
Jag ska inte klaga, Lindas snarkningar är mysiga, det är knappt så man saknar manligt sällskap. . . blunda och lyssna... Ja det skulle lika gärna kunna vara en het skogshuggare som drar de där stockarna! haha!

Jag undrar vart John blund håller hus? Han brukar inte va så här svårt flirtad.
Min hjärna sover medans kroppen är vaken. . . Eller är det tvärt om?
Seriöst. . . Nu måste jag sova! Klockan ringer om 4timmar jag kommer va helt fucked up om jag inte får min skönhetsömn!

Skönhetsömn? Är nog ganska kört. . . men kan va trevligt med någon sömn, det känns som att det är påväg att uppstå kortslutning i hjärnkontoret. .

Jajajaja... ny yrar jag. . ha de bra! God natt !


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0