Jag hör ett försök iaf. . .

. . . Jag är väl den sista på jorden som kommer me det här.
Men men. Jag har precis registrerat mig på gratiskläder gör det du med om du inte redan gjort de!
Man samlar poäng och när du kommit upp i 400p så får du ditt första presentkort på H&M eller Gina Tricot.
Det är värt et tförsök iaf ;D


Strax ska jag gå ner på stan och strosa runt lite.
Det är ju bara 2veckor kvar tills jag ska lämna den här UNDERBARA staden så jag måste ju passa på att njuta!
Jag kommer komma tillbaka, garanterat!
Skulle gärna åka ner över nyår men får se vad plånkan säger. . .

Hur som helst så ska jag se till att bli spanska proffs och sen kan dom inte se ner på mig!
Helt otorligt att de är så lite människor här som kan engelska. . .
I Frankrike kan dom ju lixom engelska men dom vill inte. . . här i Barcelona KAN dom verkligen inte.

Jaja skit samma. Barcelona is waiting for me. . sen ska jag tvätta. . .


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0