Jobbar natt. . .

Då sitter man på jobbet en Lördag och jobbar natt! Det trodde ni inte va :) Eller nu räknas det iof som söndag.
började klockan 21 och slutar kl. 8
har haft ca 10samtal hittills och det är stendött. . . har däremot suttit och svarat på mailen som kommer in tvins.
Både jag och carina har jobbat på bra så nu är snart alla mail besvarade :)

Känner mig väldigt seg. . . är ju inte så konstigt eftersom jag soman 10 i morse och vaknade 12!
Men konstigt nog är jag inte bakis.

Dagen i morgon kommer gå åt till att sova. . . sedan jobba ytterliggare en natt.

Känns skumt att vi är två på jobbet när vi brukar vara flera hundra.

Skönt att va nykter en lördag/söndag iaf! det va längesen och jag måste erkänna att det är välbehövligt.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0