Komsi komsi lilla lönen

Idag är det äntligen fredag. . . alla på jobbet väntar på att lönen ska trilla in på kontot.
har vi otur kommer lönen in i natt!
Ikväll är det massa halloween firande och jag funderar på va fan jag ska klä ut mig till. . .
 Kom med förslag!!!

Förövrigt så är allt i Barcelona kanon, trivs asbra i lägenheten. . .
hur skulle jag inte kunna göra det med tre söta killar ;) hehe. . .
Bytte ut lindas manliga snarkningar mot lite manligt sällskap utan snarkningar :)

Fan måste få in lönen! är taggad som fan till att festa, och de blir svårt utan pengar. . .
i värsta fall skulle iof joel rädd mig med en spritflaska och energidryck.
Vart det bär av är inte riktigt klart ännu. . .
Antingen drar jag till Filippa på "multipartner halloween fest"  eller så hänger jag med boysen ut.
Blir nog med Joel och Thony isåntfall.

Nu blir det nog inge mer bloggande under helgen. . .
Kanske om jag sätter mig på internet cafét

Ha en bra helg!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0