Letar jobb som en galning. . .

. . .men utbudet i värmland är inte stort.
Men får hålla tummarna! får jag inte nått visat intresse från nått företag så får jag väl helt enkelt stanna.
Men nu har jag redan pratat med min hyresvärd om att jag ska åka den 23e.

Jaja...det är som vanligt med mig! Jag ändrar mig stup i kvarten , eller blir tveksam blablabla. . .
men det är ju inget ovanligt!

Att komma hem till Grums är väl inte så lockande när man får höra att det tex. har varit skottlossningRöda HSB.
Hallå?! vad händer med Grums egentligen?
Men ska bli skönt att komma till Sverige oavsett. . . ska försöka rycka i lite trådar och se om det finns någon som vill ge mig ett jobb och sedan kanske en lägenhet i Karlstad.
Ok jag vet de är in SÅ enkelt men jag måste ju sträva framåt än att tänka, jag kommer aldrig få ett jobb eller en lägenhet. . . för då kommer jag inte få det heller!

Ne, nu ska jag återgå till ams.se





Update - kallad till en intervju hittills. Bara att fortsätta söka!

Comment
Postat av: Josse

usch va jobbigt att du har varit så sjuk där nere :( får ta och hitta på nåt nr du kommer hem och hoppas du mår bättre nu ! Puss

2008-10-09 @ 14:44:08
URL: http://j0sefiiiin3.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0