Matkoma

Nyss käkat, usch vilken matkoma. . . slängde ihop schnitzel, pommes och beasås, orka inte med något avancerat.
Linda är ute och käkar med Sara så nu får jag lite tid för mig själv.
Frågan är, vad händer ikväll??
Som de känns nu kommer jag inte röra mig en millimeter, inte förren jag har smält maten iaf,
men jag känner mig själv. . . rastlösheten kommer komma krypandes och sen vill jag hitta på något!

Befinner du dig i Barcelona och vill göra något skoj så är jag iaf öppen för förslag :)




Suttit och funderat på min hemresa. . .
stannar i Sthlm över helgen, sen har jag anställningsintervjun på måndagen.
Ska gå på den, sen får vi se när jag ska träffa anders också.

Det bästa med att komma hem är att jag kan komma igång med min älskade träning igen!
Jag känner mig helt förslappad här nere i barcelona, trotts att jag går fram och tillbaka till jobbet (80min). . .
Men det är ju lixom ingen styrketräning och jobbet är stilla sittande.
Jaja, det blir ändring när jag kommer hem. . .

Nu väntar badkaret. . .

see you.

Comment
Postat av: Elaka styvfar

´Tränat??? När tränade du???

2008-10-15 @ 19:31:54

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0