Nyvaken

Nu har jag precis vaknat, kom hem från jobbet klockan 9 i morse och upptäckte att linda inte va hemma, sedan slocknade jag direkt.

Walk of shame?
vaknade till liv när en full linda ragglar in runt ett tiden,
jag misstänker att hon är full (trotts sitt tidigare snack om att hon inte ska förtära en droppe alkohol) . . det lät som att hon va full på hennes sätt att röra sig.
Smyger runt och tror att hon är tyst som en mus, fast i själva verket låter hon som en elefant i en glasaffär.
den stora frågan är vart har hon varit och vad heter han? Eller har hon kanske varit hos Sara? Tror dock på det tidigare förslaget. . . :)
Det känns skönt att veta att det inte är jag som kommer in ragglandes igårdagens kläder, smink utsmetat i ansiktet och ett håret ska vi inte ens tala om.
Hoppas ni hade det trevligt igår :)


Nu är klockan 16.00 och jag börjar jobba om 5timmar igen. . . hela helgen blir ju förstörd av att jobba natt!
Ena halvan spenderar man på jobbet och andra sover man bort.

Hm, har något svagt minne av att min mamma ringde förut när jag låg och sov, får undersöka saken närmare. . .
ringer dig ifrån jobbet sen.

Nä, nu blir det frukost och så måste jag slänga ihop en matlåda också.

Comment
Postat av: sari

ring gärna från jobbet för jag fick mobilräkningen o jag fick hicka. Jag ringde faktiskt i morse så det var ingen mardröm;D

2008-10-19 @ 17:03:29

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0